JUST WANT YOUR ARMS WRAPPED AROUND ME

September 12, 2012


Hey everyone, a little flood of images. 001. super awesome me 002. pretty flowers 003. one of my five chickens (no I do not live on a farm) 004. i looove converse 005. my bed :) 006. Daisy Dog beeing silly

Just started driver's education and in three weeks I'll have me learner's permit! Thursday I'll have my first behind the wheel session. Tomorrow is a late/half day of school (yaaaay). How do you like the new design? Is the backround too much? Join my blog presentation here.
 

You Might Also Like

10 comments

  1. Ja dan find ich auch :)
    Dein Design ist ja zuckersüß.vorallem der Hintergrund :)
    Das sind wirklich wunderschöne Bilder :)
    Bist du zur Zeit in England/ Amerika, weil dein English so gut ist? :) ♥

    ReplyDelete
  2. I'm in love with your hair and THIS BED wow THIS bed <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  3. Ganz ganz schöne Bilder! Besonders gut gefällt mir das Huhn :)

    ReplyDelete
  4. Was für außerordentlich tolle Bilder!♥

    ReplyDelete
  5. oh Gott, ich LIEBE das Bett! wie traumhaft schön, da würd ich ja den Rest des Zimmers auch gern sehen :)

    hast du deine URL geändert? irgendwie erscheinen deine Posts nicht mehr in meinem dashboard :(

    ReplyDelete
  6. daaaanke :)
    von wem meinst du denn die Haare?
    Süße Bilder :)

    ReplyDelete
  7. Beautiful pictures, what camera do you use??
    Love your bed, and the first picture! :) Xoxo

    ReplyDelete
  8. Beautiful photos, and the background is cute!!
    Have a wonderful weekend ^^

    ReplyDelete
  9. klaro :) ich poste es morgen :)

    ReplyDelete

Followers